arrived @ la dolce collina

31 maart 2013 - Mombercelli, Italië

laten we de laatste paar dagen eens "kort" samen te vatten

vrijdag :
vandaag lang geslapen en uitgerust. daarna heb ik wat gepraat met de baas van de hostel en terug milaan verkent en kben volledig verloren gelopen milaan is echt groot! daarna ben ik om boodschappen geweest eten klaar gemaakt en lekker gegeten.
zaterdag :
redelijk vroeg opgestaan om mijn zak klaar te maken en om 9u30 ofzo ben ik vertrokken met de metro naar decathlon gegaan: kbetaal daar alles wat dak gekocht heb, kwille na buiten gaan zuk begitner niet te tutten da stom kraam.
kheb daar waarschijnlijk een kart al mij gerief uit mijn zak moeten halen en dan zegt die vent van ja tis goe ga maar door :O toen eerst nog alles er terug moeten in stoppen en daardoor mijn trein naar alessandria gemist: de volgende trein dan genomen gelukkig was er niet veel tijd tussen. aan gekomen in alessandria begon het echt werk! wandelen in een hondeweertje is echt niet tof. gelukkig is het dan gestopt en heb ik wat kunnen drogen:
zondag : eigenlijk lang geslapen veel telang onderweg meegenomen geweest door een meneer waar ik de naam van ben vergeten en olga ( mooi meisje ) heel vriendelijke mensen en olga haar mama en grootmoeder ook! ze hebben mij geinviteerd om pasen bij hun te vieren en mee te eten met hun. natuurlij kheb ik dat aanvaard ( free food ). twas echt lekker maar veel te veel. ik kon geen eten meer zien wat gebeurd er dan ik mag nog mee naar de buren om dessert te gaan eten. die mensen moeten wss gedacht hebben wat een onbeleefderik is dade. ik kon maar de helft meer opeten van een simpel klein dessertje.
eindelijk gedaan met eten heeft la familia mij tot in montogrosso gevoerd en dan heb ik mijn zeg gevonden naar mombercelli. En zo zijn we bij bram en martha geraakt :D

de familie van martha is hier ook voor de moment met dat pasen is. lijkt mij een leuke familie maar kversta niet echt veel over wat ze babbelen dus kan ik het niet echt weten.

gasten buonanotte en tot binnen een paar dagen

ciao

1. Koy:
    1 april 2013
    Hey

Hopelijks stel je het goed hé daar in Italië! Je verhaal klinkt alsinds veel belovend en het ziet er naar uit dat ze daar in Italië wel zéer vriendelijk en behulpzaam zijn. Leuk dat je Pasen niet alleen hebt moeten vieren. En jaja de jonge meisjes zijn daar wel schoooonee chicaaa's hééé ;)
    Veel reisplezier verder!
    Grtz!
  2. Neal:
    7 april 2013
    voor de moment is het hier heeeel leuk dus we kunnen niet klagen
    ja inderdaad khad het anders verwacht ma tis echt nog chill
    nu wat me italiaans bij schaven en da komt helemaal in orde
    italiaans verstaan is niet zo moeilijk ma het spreken is wat anders
    jajoat heel mooi ma der zijn ook lelijke ma daar kijken we niet naar ee :p
    nu ist eigenlijk werk plezier rond 1 maart is het terug reis plezier
    grtz
  3. Stijn lauwers:
    19 april 2013
    hey nealje (hobbit)

oe west nog in italie nog altijd welkom dare hiere komt het eindelijk mooi weer ma denke da je nie kan klagen zekerst kleze da je nog vele in de meisjes dare geintresseerd ziet alle als je were komt ga je wel ene meehebbn zekerst alle brave zijne ne dare

grtz stijn en emmy
  4. Neal:
    20 april 2013
    hahah i'm still hobbit ja?
    ier ist redelijk goe nbtj minder were voor de moment
    das nbtj normaal zeker tzijn italiaanse meisjes ee tzitten skoontjs tussen hoor ;)
    mss we zullen wel zien ee
    ikkeh? ik ben altijd braaf :P

grtz neal